آموزشگاه آشپزی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

یک آموزشگاه آشپزی برای این که بتواند ما را در رسیدن به طعم واقعی مواد غذایی مختلف یاری کند باید ویژگی های یاد شده در بخش قبلی را به طور کامل دارا باشد در این صورت می تواند در کوتاهترین مدت زمان فوت و فن و طرز تهیه ی مواد غذایی را به آسانی در اختیار شما قرار دهد. معمولا انواع مختلف از آموزشگاه آشپزی سعی دارند از اساتید مجرب در این زمینه بهره مند شوند. آشپز و قناد شو نیز در این زمینه حساسیت بیشتری به خرج داده است و از شف های بینالمللی و سرشناس برای آموزش طرز تهیه ی غذاهایی مختلف بهره مند گردیده است با ما در کوتاهترین مدت زمان میتوانید یک آشپز ماهر باشید.

آموزشگاه آشپزی

شیوه آموزش در آموزشگاه آشپزی "آشپزشو قنادشو"

در این دوره مواد غذایی توسط آموزشگاه آشپزی فراهم می شود تا هنرجو بتواند تمامی مراحل پخت و آماده سازی مواد غذایی تحت نظارت سرآشپز انجام دهد و یک تجریه عملی از کار را داشته باشد و در حین انجام کار مشکلات و اشتباهاتی که ممکن است مرتکب شود، مشخص شود و این اشتباهات توسط سرآشپز رفع گردد تا هنرجو در پایان دوره یه یک تجربه کامل در زمبنه آشپزی ملل رسیده باشد و بتواند موارد آموزش داده شده در آموزشگاه آشپزی را در هر زمان و هر مکانی با کیفیت فوق العاده آماده کند.

دوره ها توسط سرآشپز بین المللی و کارشناس صدا و سیما، استاد فرنود تدریس می شود. استاد فرنود فارغ التحصیل از دانشگاه کوردن بلو مالزی و همچنین مربی و آزمونگر رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور هستند. آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو با مدیریت ایشان آموزشگاه برتر کارآفرین در سال ۱۳۹۸ معرفی شد 

آموزشگاه آشپزی...
ما را در سایت آموزشگاه آشپزی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا کاشف royakashef بازدید : 144 تاريخ : چهارشنبه 2 بهمن 1398 ساعت: 11:27

فینگر فود در روزهای اخیر به یکی از محبوب ترین غذاهای تهیه  شده در بسیاری از از مراسم در نظر گرفته می شود این نوع از غذاها به راحتی تهیه می شوند و البته به راحتی سرو می شوند معمولا برای سرو کردن آنها نیازی به استفاده از قاشق و چنگال نیست به همین دلیل از آنها به عنوان خوراکی انگشتی یاد می شود همین اکنون می توانید در صفحه ی اصلی آموزشگاه آشپزی آشپز شو قناد شو اطلاعات بسیار مفیدی در مورد در تهیه ی انواع مختلف از فینگر فود گرم را به دست آورید پیشنهاد ما این است اگر برای اولین بار قصد تهیه ی هر کدام از انواع فینگر فود گرم را دارید ابتدا به صورت آزمایشی تهیه  کنید در این حالت می تواند تصمیم بگیرید که این خوراکی برای یک مراسم ویژه می تواند گزینه ی خوبی باشد یا نه.

 

فینگرفود

اگر چه تاریخچه ی فینگر فود به دوران های بسیار قبل زمانی که استفاده از قاشق و چنگال مرسوم نبوده است ولی در سال 1319 یک کافه ی امریکایی برای اینکه بتواند راحتی و آسایش بیشتری را فراهم کند و البته از مواد اولیه  ی ساده با در نظر گرفتن طرح های شیک استفاده کرده باشد توانست سرآغازی برای انواع مختلف از فینگر فود ها در نظر گرفته باشد . جالب است بدانید که در برخی از مواقع به انواع مختلف از فینگر فود ها ، کاناپه گویند . فینگر فود گرم می تواند یک گزینه و انتخاب خوب برای برای جشن های مختلف و مهمانی های گوناگون باشد اگر چه در مقایسه با فینگر فود های سرد هنگام سرو آن نیازمند گرم کردن آنها هستید ولی تنوع مختلفی برای این نوع از فینگر فود ها موجود است. البته ناگفته نماند با یک بررسی ساده می توان متوجه شد که فینگر فود گرم در مقایسه با سایر انواع آن از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

 

فینگرفود

 

فینگرفود

 

آموزشگاه آشپزی...
ما را در سایت آموزشگاه آشپزی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا کاشف royakashef بازدید : 126 تاريخ : چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت: 1:53